HUISMERCK® ADVIES SCHOLEN

HUISMERCK® werkt binnen de zakelijke markt voor diverse doelgroepen.
Zo denkt HUISMERCK® bijvoorbeeld graag met scholen mee over een toekomstgericht en passend interieur en realiseert met veel enthousiasme en creativiteit een interieur dat past bij de identiteit en de huisstijl van de school,
en waar zowel medewerkers als leerlingen zich prettig en thuis voelen.


WERKWIJZE INTERIEURADVIES

  • Dit wordt gerealiseerd door middel van een juiste balans tussen:

    • een kleurrijk en speels;

    • en tegelijkertijd rustig en prikkelarm interieur;

    • met frisse en natuurlijke accenten.

  • En een indeling:

    • die past bij de leerdoelen en manier van werken;

    • die waar nodig multifunctioneel en flexibel is;

    • rekening houdt met ‘bewegend leren’ (ergonomie);

    • en het beschikbare budget.

 

VOORBEELD

Is jullie werkplek toe aan nieuwe meubels en een passende aankleding? HUISMERCK® heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van zowel marketing- & communicatie als interieurontwerp & -styling en realiseert een interieur dat perfect aansluit bij zowel de merkbeleving als bij de persoonlijke wensen.

De werkwijze voor een zakelijk interieuradvies is nagenoeg identiek aan de HUISMERCK® werkwijze van de particuliere markt. Uiteraard wordt bij de zakelijke markt extra aandacht besteed aan zowel de merkidentiteit & huisstijl, als de meer praktische zaken zoals ergonomisch werken en de gewenste functie(s) van een ruimte (vergaderen, brainstormen, stilte werkplekken, etc.).

Nieuwsgierig? Zie bijvoorbeeld de afgeronde HUISMERCK® projecten bij Green Orange Digital Marketing en Basisschool De Wegwijzer.

 

HUISMERCK_interieurontwerp_interieurstyling_kantoor_zakelijk_green_orange_oldenzaal_twente-03935-2.jpg

HUISMERCK® STYLINGADVIES

Staan de meeste kantoormeubelen reeds op hun plek, maar mist er op jullie werkplek bijvoorbeeld nog sfeer of een bepaalde rust of balans? Of komt jullie merk en bijpassende huisstijl hier onvoldoende tot uiting? Met HUISMERCK® stylingadvies wordt geadviseerd over passende kleuren, materialen, accessoires en/of huisstijl-elementen om de betreffende ruimte(s) unieker en persoonlijker te maken.

Ook kan hierbij aandacht worden besteed aan het ‘groener’ maken van de werkplek. In een kantooromgeving blijken planten onder andere te zorgen voor een hogere luchtvochtigheid, een aangenamere akoestiek in harde (galmende) ruimten, minder (gebouw-gerelateerde) gezondheidsklachten en minder stressklachten. Men voelt zich fijner en de productiviteit wordt verhoogd. Redenen genoeg om werkplekken 'groener' te maken!

Bekijk bijvoorbeeld hier hoe HUISMERCK® dit in Oldenzaal heeft gerealiseerd.


HUISMERCK-PROJECTEN_TN_VISUAL_BRANDING_HUISMERCK-01.jpg

HUISMERCK® VISUAL BRANDING

De consument van tegenwoordig is veelal zeer visueel ingesteld en actief op kanalen als Instagram en/of Pinterest. Om te zorgen dat jouw (potentiële) klant jouw bedrijf of merk in alle marketingcommunicatie-uitingen direct herkent en het imago wordt versterkt, is het van belang een eigen, herkenbare en consistente uitstraling en beleving te creëren. Als ZZP'er denk ik graag met je mee over bijvoorbeeld:

  • wat wil je als merk uitstralen?

  • hoe kun je jouw gewenste merkbeleving via de diverse marketingcommunicatiekanalen doorvertalen, zoals social media?

  • welk type visuele content past hierbij, waarbij je kunt denken aan het creëren van een moodboard voor de gewenste stijl en sfeer van beeldmateriaal of het creëren van een passende photostyling.

Bekijk bijvoorbeeld eens het HUISMERCK® Instagram account en deze website, om te zien hoe ik via een eigen manier van styling en fotografie een consistente en herkenbare merkbeleving voor HUISMERCK® probeer te realiseren.


ERVARING BIJ MERKEN ALS:

HUISMERCK ervaring logo's2-01.jpg

Nieuwsgierig? Neem gerust contact op voor een gratis* en vrijblijvend kennismakingsgesprek!

*Je betaalt alleen een reiskosten- en reistijdvergoeding, indien van toepassing.