HUISMERCK VISUAL BRANDING

Met HUISMERCK® denk ik graag met jouw bedrijf mee over het creëren van een ‘totaalbeleving’. De consument van tegenwoordig is erg visueel ingesteld, zeker als hij of zij actief is op kanalen als Instagram, Facebook en Pinterest. Om op deze kanalen succesvol te zijn, moet de (potentiële) klant in alle marketingcommunicatie-uitingen direct jou als bedrijf/merk herkennen en - in veel gevallen - ook verleid worden tot actie. Het is dan ook van belang een eigen, herkenbare en consistente uitstraling te creëren.

Als ZZP'er adviseer ik jouw bedrijf graag over bijvoorbeeld:

  • wat wil je als merk via de diverse marketingcommunicatiekanalen uitstralen?
  • via welke marketingcommunicatiekanalen kun jij je doelgroep het beste bereiken?
  • hoe kun je jouw gewenste merkbeleving ook online doorvertalen via bijvoorbeeld social media kanalen?
  • welk type visuele content past hierbij, zoals de stijl qua fotografie en/of video, het kleurgebruik en keuze qua lettertypes?
  • en heel praktisch: hoe pas je dit concreet toe in de dagelijkse praktijk?

Heb je een eigen bedrijf, winkel of webshop of werk je voor een bedrijf of merk waarbij beleving een grote rol speelt? Wil je meer zicht krijgen op hoe je voor je (potentiële) klant een beleving kunt creëren of wil je advies over het online doorvertalen van je merkbeleving? Neem gerust vrijblijvend contact met me op!

Of lees meer over de visual branding van HUISMERCK® of over één van mijn recente projecten voor Nijhof Schoenen.


ERVARING bij merken als: