HUISMERCK VISUAL BRANDING

Met HUISMERCK® denk ik graag met jouw bedrijf of merk mee over het creëren van een ‘totaalbeleving’. De (potentiële) klant moet bij het zien van bijvoorbeeld jouw advertentie, website, Facebook post of Instagram foto direct jouw als merk of bedrijf herkennen, het juiste gevoel krijgen en - in de meeste gevallen ook - verleid worden tot actie.

 

HUISMERCK® VISUAL BRANDING

De consument van tegenwoordig is erg visueel ingesteld, zeker als hij of zij actief is op kanalen als Instagram, Facebook en Pinterest. Om op deze kanalen succesvol te zijn, moet de (potentiële) klant in alle marketingcommunicatie uitingen direct jouw als bedrijf/merk herkennen en - in veel gevallen ook - verleid worden tot actie. Het is dan ook van belang een eigen, herkenbare, consistente uitstraling te creëren.

Als ZZP'er adviseer ik jouw bedrijf graag over bijvoorbeeld:

  • wat wil je als merk via de diverse marketingcommunicatiekanalen uitstralen?
  • via welke marketingcommunicatie kanalen kun jij je doelgroep het beste bereiken?
  • hoe kun je jouw gewenste merkbeleving ook online doorvertalen?
  • welk type visuele content past hierbij (type fotografie, video, kleurgebruik, typografie, etc.)?
  • en heel praktisch: hoe pas je dit concreet toe in de dagelijkse praktijk?
 

HUISMERCK® TREND- & ASSORTIMENTADVIES

HUISMERCK® heeft ruimte ervaring op het gebied van productmanagement en ik ben op de hoogte van de laatste interieurtrends, adviseer ik graag bedrijven in het productmanagement-/inkoopproces, zodat zij op het gebied van wonen en interieur/exterieur de juiste assortimentskeuzes kunnen maken. Basis hiervoor is het merk, het gewenste merkimago, de doelgroep(en) en haar wensen/behoeften, actuele en toekomstige trends, etc. Bronnen hiervoor zijn: (inter)nationale bladen, (inter)nationale beurzen, trendpublicaties, Pinterest, andere blogs, het bezoek van steden, etc.

     

    HUISMERCK® ZAKELIJK INTERIEURADVIES (>> nAAR 'INTERIEURADVIES/DIENSTEN'?)

    Een interieur dat perfect bij jouw merkidentiteit past; daar ga ik samen met jou(w mensen) naar op zoek! 

    Om te beginnen start ik met een analyse van je bedrijf en/of merk. Denk bijvoorbeeld aan:

    • Waar sta je als merk voor en wat wil je uitstralen?
    • Wie is de doelgroep(en)?
    • Welke functies heeft de betreffende werkomgeving? 
    • Wat zijn passende kleuren en materialen?

    Ik zorg vervolgens op gestructureerde wijze dat verrassende en vernieuwende ideeën geïntegreerd worden in het totale interieurontwerp, zonder dat het ten koste gaat van een praktische en comfortabele werkomgeving.

    Interesse? Neem gerust contact op voor een offerte op maat!